شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

فرمانده سپاه پاسداران پس از بازدید هوایی از مناطق سیل زده رفیع؛ آب رودخانه کرخه باید بیشتر از گذشته به سمت هورالعظیم هدایت شود .

رئیس روابط عمومی شرکت آبیاری کرخه و شاوور از بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل‌زده رفیع خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي شرکت بهره برداري از شبکه هاي آبياري کرخه و شاوور ، “مریم شمسایی”  رئيس اداره روابط عمومي شرکت ، از بازدید هوایی و میدانی سرلشکر “محمدعلی جعفری” از مناطق سیل‌زده در شهر مرزی رفیع شهرستان هویزه خبر داد.

بر اساس این گزارش جعفری با بیان اینکه امروز از مسیر رودخانه های دز، کرخه، مسیرهای منتهی به دشت آزادگان و تالاب هورالعظیم دیدن کردم تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مسیرهای خروجی آب یا توسط مردم بسته شده و یا لایروبی نشده و خروجی آب از منطقه بسیار ضعیف است.

وی افزود: اکنون باید بر مناطق رفیع و بستان تمرکز بیشتری شود و در مناطق مرزی راه های خروجی آب رودخانه کرخه را بیشتر از گذشته به سمت هورالعظیم هدایت کنیم تا آب در عقبه ها نماند و سریع‌تر تخلیه شود.