شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

برگزاری جلسات متعدد و پیاپی در بیست روز گذشته در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

در بیست روز گذشته در شرکت آبیاری کرخه و شاوور جلسات متعددی جهت پیشبرد اهداف و کارایی هرچه بیشتر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه وشاوور ، “مسعود صادقی” مدیر عامل شرکت اعلام نمود : طی بیست روز گذشته به منظور آشنایی با چالش های موجود در بخش های مختلف شرکت جلسات متعددی با واحدهای زیر مجموعه شرکت برگزار گردیده است. مهم ترین بخش جلسات شامل بیش از پنج جلسه کمیته وصول مطالبات ، جلسه بررسی چالش های پیش رو در حوزه دفتر حقوقی ، جلسه هماهنگی معاونین و مدیران ، جلسه کمیته تخصیص بودجه با حضور معاونین و مدیران مربوطه ، جلسه آموزش و پژوهش ، و نیز جلسه بررسی جایزه ملی مدیریت فناوری بوده که این جلسات در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود : طی مدت اعلام شده بیش از ۱۳ جلسه ملاقات عمومی و نیز ملاقات با بازنشستگان شرکت برگزار گردید . وی هدف از این جلسات را بررسی درخواست های این عزیزان که عمدتا در خصوص اشتغال می باشد ، عنوان و ابراز امیدواری کرد ، این امکان فراهم گردد و بخشی از این خواسته ها محقق گردد . ایشان با اشاره به تمرکز بخشی از توان عملیاتی شرکت طی روزهای اخیر در موضوع شکستگی دایک مرزی هورالعظیم ، از عملکرد پرسنل این حوزه در ترمیم دایک مرزی در کوتاه ترین زمان ممکن تقدیر نمود .

در ادامه دکتر صادقی افزود : به منظور بررسی مشکلات و چالش های موجود در حوزه کارون جنوبی با همراهی مسئول دفتر مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان طی ۲ روز از بخش های مختلف این حوزه بازدید و از نزدیک راهکارهای این مشکلات بررسی گردید .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ، این روند تا رفع حداکثری موانع کاری و نیز جلب رضایت کشاورزان زحمتکش منطقه ادامه یابد .

[