شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

بازديد استاندار خوزستان و هيئت همراه از ايستگاه پمپاژ مارد

استاندار خوزستان، فرمانداران و مسئولين شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر از ايستگاه پمپاژ مارد در حوزه کارون جنوبي شرکت بهره‌برداري از شبکه هاي آبياري کرخه و شاوور بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور، “غلامرضا شريعتي” استاندار خوزستان طي بازديد از روستاهاي آبادان و خرمشهر و بررسي روند آبرساني به نخيلات در جمع روستائيان روستاي رميله آبادان گفت: بنا به اعلام جهاد کشاورزي استان براي آبياري نخلستان‌هاي منطقه نياز به ۳۶ ميليون متر مکعب آب مي‌باشد.

وي افزود: با توجه به نياز مبرم به آبياري نخلستان‌ها و زنده نگه داشتن آنها به عنوان يک ثروت ملي، رها سازي ۷۰ ميليون متر مکعب آب براي نخلستان‌هاي آبادان و خرمشهر برنامه‌ريزي شده است. گفتني است در اين بازديد “يعقوب کرمي” مديرعامل شرکت بهره‌برداري از شبکه‌هاي آبياري کرخه و شاوور ايشان را همراهي مي‌نمود.

استاندار خوزستان همچنين ضمن بازديد از ايستگاه پمپاژ مارد در حوزه کارون جنوبي وبررسي نحوه آبرساني به زمين‌هاي کشاورزي و نخلستان‌هاي آبادان و خرمشهر بر لزوم جلوگيري از برداشت آب کشت‌هاي غيرمجاز در طول مسير رودخانه کارون اشاره نمود.

ايشان ضمن تقدير از اقدامات انجام شده در ايستگاه پمپاژ مارد توسط مديرعامل و مجموعه شرکت آبياري کرخه و شاوور، بر لزوم پايداري اين اقدامات تا رفع مشکل نخيلات شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر تأکيد کرد.