شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

از کارگران نمونه شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور تقدیر شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و روز جهانی کار و کارگر، مراسم جشنی در سالن مرکز همایش های بین المللی گیت بوستان برگزار و از ۱۷ نفر از کارگران نمونه شرکت بهره برداری از شبکه های آییاری کرخه و شاوور قدردانی شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور گفت: این جشن به مناسبت نیمه شعبان با هدف بالا بردن روحیه کارکنان تلاشگر و زحمتکش شرکت تدارک دیده شد و با توجه به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر زمان مناسبی جهت تقدیر و تشکر از کارگران و کارمندان نمونه شرکت بود. در این مراسم ۱۷ نفر از کارگران نمونه شرکت معرفی و از زحمات آنها تقدیر و تشکر شد.

“یعقوب کرمی” با اشاره به عملکرد قابل قبول کارکنان، بویژه در نیمه دوم سال ۱۳۹۶، اضافه کرد: در سال گذشته با کمک همین کارکنان بود که در بخش تعمیرات به ۱۶۰ درصد ظرفیت تعمیراتی خود رسیده ایم.
وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل بومی و جوانان هنرمند استان در اینگونه مراسم، از تمامی دست اندرکاران برگزاری برنامه تشکر کرد.